PERHATIAN !

Blog dan isi kandungan blog ini hanya untuk layaran, perkongsian, dan bacaan pengunjung-pengunjung blog https://cucutokraja.blogspot.com yang beragama BUDDHA dan BUKAN beragama ISLAM sahaja.

Kandungannya mungkin akan menimbulkan KETIDAKSELESAAN kepada sesetengah golongan. Sila TINGGALKAN laman ini sekiranya anda bukanlah daripada golongan seperti yang dinyatakan di atas.

Keprihatian dan kerjasama anda semua amat saya hargai.

Sekian, terima kasih.

This blog and shared @ posted blogposts are strictly for NON-MUSLIM viewing purposes only. All articles / posts are strictly writer's personal view per se. Writer does not nnecessarily endorse the views or opinions given by any third party content provider.

TQVM


Wednesday, June 26, 2024

Coming Up NEXT !!!!!!

Composing starts on 06 February 2024

                                                          ***信不信由你*** 

 

.................sambungan sECUBIT kISAH kEKERAMATAN gEMULAH pHOR kAE

Perkongsian pada kali ini adalah merupakan sambungan posting a.k.a kiriman perkongsian catatan tentang ceritera kekeramatan Gemulah Phor Kae @ Phor Mor Keaw yang pernah dikongsikan pada tahun 2012 yakni 12 tahun yang lalu. Begitu cepat masa berlalu, pada tahun ini juge genaplah 25 tahun pemergian Gemulah Phor Kae, namun kisah-kisah kekeramatan beliau tidak pernah sirna daripada kotak fikiran penulis dan BERKEMUNGKINAN juga termasuk beberapa rakan seguru lain - yang sekian lama menghilang tanpa khabar berita ! Wahai rakan seguru, mohon respon andainya anda melayari dan membaca kiriman / catatan ini. Hahahaha !


Berikut merupakan beberapa pautan kiriman dan catatan sesawang tentang kisah-kisah Gemulah Phor Kae untuk tatapan pengunjung laman saya yang baharu........

Pautan Kiriman Kisah Kekeramatan Phor Kae 01 - 03 

Berikut adalah sambungan / rentetan kisah kekeramatan Gemulah Phor Kae 01 - 03.........

 Kisah Kekeramatan Phor Kae 04

 Kisah kekeramatan Phor Kae kali ini berkisar tentang peristiwa yang berlaku pada tahun 1994......................................................................

..............................................................................................................

Mohon sabar ye, tunggukan sambungan kiriman catatannya dalam masa yang terdekat  !!!!

 

 

No comments:

Post a Comment